Kayra'nın Annesi

28 Tem 2011

Dünyanın en tatlı yegenin halasıyım birde..

Hamilelik ve fazla salgılanan hormonların etkisiyle pek bir duygusal oluyor anne adayı. Tecrübeyle desteklendi ;) 17 aylık bir yeğenim var. Adı Eylül :) İnsan bu kadar mı güzel bu kadar mı sevecen olur. Resmen aşk yaşıyoruz.

Henüz tek kelimelik konuşmalarımız var. Onu çok özlediğimden haftanın iki bazen daha çok günü buluşuyoruz. Hala demeyi öğrendi. Ancak minik bir değişiklikle "Yaya" diyor bana. :)) Olsun ben onada razıyım. Kayrayla zaten tanıştırmıştım onu 5,5 aylık hamileyim karnım çıktı tabi. Eylüle içerde bebek olduğunu ve bu bebeği severse çok mutlu olacağını anlatıyorum. Ne zaman yanıma otursa karnıma "cici cici" diye sevgi gösterileri yapıyor.

 Yegenimi o kadar çok seviyorumki kızıma duyacağım sevginin nasıl olacağını hayal bile edemiyorum şu an. Eylül  dün akşam bir başka yaklaştı bana. Hep boynuma sarıldı, sürekli öptü. Şimdi bu kuzu sevilmez mi, söyleyin? :)

Onun uzun, sağlıklı ve başarılı bir ömrü olmasını diliyorum. Ve bu iki kızımı özenle yetiştirebilecek kadar anne gücü diliyorum :)

Sizi çok seviyorum Eylülüm ve Kayram..

Hiç yorum yok: