Kayra'nın Annesi

1 Tem 2011

Hamilelik Dönemi Eğitimlere Devam

Öncedende bu ebeveyn olma konusunda meraklıydım ama, anne olacağımı öğrendiğimden beri kaç dergi, makale, kitap okuduğumu saymadım bile. İnternette sık kullanılanlarım hep annelik ve bebek gelişimi üzerine.


Bir süredir yazamadım nete, o açığı kapatmak için şimdi oturuyorum ekran karşısına. Bendeki defterine kendi el yazımla yazdığım notlarım ve ultrason görüntülerim daha düzenli gidiyor en azından. Sıkıntılı geçirdiğimiz Aslında bulantı, kusma gibi şikayetlerimde hiç olmadı neyseki. Tek derdim 10 m ilerideki kötü kokuyu bile burnumun dibindeymiş gibi net bir şekilde algılamam. Ha bir de sadece kötü kokuları değil, o anda bana kötü geliyorsa yanımdan rüzgar gibi geçen hoş, bakımlı, çıtır kızlara bile istifra etmek istiyorum :))) Parmümleri pek de çekici bulmadığımdan...


Gebelik süresinde takip ettiğim siteleri, okuduğum kitap ve dergileri paylaşacağım.


Üye olduğum siteler;
www.hurriyetaile.com
www.pregnancy.baby-gaga.com
www.milupa.com.tr
www.gebelik.org
www.e-gebelik.net


Dergiler;
Yoga & Sağlık
Baby& You
Yeni Anne
Anne Bebek
Ebebek'ten Bebek
Annelik Akademisi Hamileyim
Bebeğim ve Biz


Kitap;
Bebek Beslenmesi ve Bakımı (Uzm. Dr. Cihangir Ertekin)
Erkek Bebek Bakımı ( Theresa Foy DiGerenimo)


Cd;
Hamilelikte YOGA ( Dr. Neslihan İskit)
Yoga Academy işbirliği ile Hamileler için Yoga


Süreç içinde öğrendiğim yeni şeyleride eklerim.


Görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok: