Kayra'nın Annesi

10 Ağu 2011

Loğusa Gecelik & Pijama

Eğer adını loğusa gecelik diye sorarsanız duyacağınız fiyatlara hazırlıklı olun. Loğusa sıfatı fiyatı bir güzel kabartıyor bilin. Bu sebeple bende loğusa pijama ve gecelik yerine, Dagi'den normal bir takım seçtim. İki pijama takımı birde gecelik aldım. Sabahlık olaylarını pek sevmem açıkası, gereksiz geliyor bana hemde hastane ortamında. Üzerime alacağım anne lizözünü tercih ederim dedim, ve ettim. :)

Seçmesi iyi hoş'ta kaç beden alınacak işin o tarafı var birde :S Doğumdan sonra da kullanabilmek adına normal takımlar aldım ama bedenlerini kendime 2 beden büyük aldım. Belkide hata ettim :S Ama satış temsilcileride yardımcı olamıyor. Bende şu mantıkla hareket ediyorum büyük olan bir şeyin çözümü var, kaldıki yıkandıktan sonra çekme payınıda düşünmek laazım. 

Kayınvalidemin elleriyle ördüğü lizözde bir harika, ekru rengi pijama ve geceliğim üstüne spor, şık bir hava veriyor :)

Gelsin artık Kayrama kavuşacağım ay, hadii :)

Hiç yorum yok: