Kayra'nın Annesi

3 Eki 2011

33.hafta

İnteraktif dünyanın içinden gelmek en çokta online alışveriş konusunda pek bir kolaylaştırıyor insanı. Şehir dışındayım ama tüm markalar elimin altında, buna çok seviniyorum. Son dönemlerde ki alışveriş gündemim Kayra'ya yönelik. Şu 45 gün bir geçsede bıcırığım kıyafetlerini giymeye başlasa :)

Bu hafta sonunda dr kontrolümüz var. Bakalım Kayra'nın keyfi nasıl? Normal doğum konusunda halen ısrarlıyım ama mevcut durumumuz buna elverecek mi göreceğiz.

Bugün idefix'den satın aldığım Ayşe Öner'in "Hamilelik, doğum ve bebek bakımı" adlı kitabı aldım. Daha önce okuduğum kitapları ve makaleler için site adreslerini paylaşmıştım. Bu kitap harika anneler, anne adayları. Diyorki bir cümlede "her anne kendi bebeğini doyuracak kadar süte hakimdir, yeter ki tüm olumsuzlara rağmen, sabırla emzirmekten vazgeçmesin". Yani geleneksel yorumları bir kenara atacak, asılsız söylentilere pamuk tıkayacak ve kendi içgüdüsel duyguların, okuduklarınla emzirmekten vazgeçmeyecekmişiz.

Bir yandanda diğer iki ders kitabımı okudum. 3. ders kitabım Sosyal Politikayı okuyorum. Elbetteki minik kuzumun tekmeleri eşliğinde :)


Hiç yorum yok: